مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-10ورزشي

کشتی نوجوانان قهرمانی کشور| جلسه هماهنگی مسابقات برگزار شد


نشست هماهنگی برای برگزاری رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و مسئولان ورزش وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی در محل معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، حسین بابویه رییس و سعید فرنیا دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، سیدجلال عسگری سرپرست دبیری و محمد حدادی نماینده فدراسیون کشتی و حسین طهماسبی نایب رییس هیأت کشتی استان خراسان رضوی حضور داشتند.

حمیدی در این نشست با ابراز خشنونی از امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش گفت: امضای تفاهم نامه حرکت ارزشمندی بود و این موضوع را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه آموزش و پرورش همکاری های لازم را با فدراسیون کشتی خواهد داشت و خوشحالیم که دوباره تشک کشتی در سطح باشگاه های آموزش و پرورش پهن می شود.

حمیدی با بیان اینکه به دنبال گسترش کشتی در کشور هستیم تصریح کرد: مسابقاتی که توسط آموزش و پرورش برگزار می شود باید از سطح مطلوب و ایده آل و در حد رقابت های بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی نوجوانان قهرمانی کشور| جلسه هماهنگی مسابقات برگزار شد

کشتی نوجوانان قهرمانی کشور| جلسه هماهنگی مسابقات برگزار شد